20. května 2017

SPRING DRESS AND ROSES

20. května 2017

Miluju jaro. Kdo by ho také nemiloval, že ano? Nehorázně mi to sluníčko dobíjí baterky a i v té práci mi to jde lépe. Každý den koukám z okna přímo na cukrárnu a pozoruju ostatní, jak si v klidu vychutnávají svou kávu. No nic, někdo ty faktury zadat musí :D 

Na den matek jsem vyrazila s mamkou na nákupy, které byly velice úspěšné. Na horní fotce můžete vidět šaty, ze kterých jsem nadšená. Nejvíce vedou hned ty první z Mohita <3


Růže z lásky <3


Manufaktura ma snad nejkouzelnější balení a nikdy neodolám. Tentokrát mě zaujala tato nová pleťová voda s levandulí a SOS gel na akné ze stejně řady. Zatím jsem velice spokojená ;)



Řasenka a korektor, co si kupuji každý měsíc a masku jsem propadla, protože cely blogový svět o ní mluví, tak jsem zvědavá :) 


Přeji Vám krásný víkend <3

EM

1 komentář:

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014