27. srpna 2017

SOME NEW PIECES FROM ORIFLAME

27. srpna 2017
Zdravím vás krásky u dnešního článku :) Doufám, že jste přes víkend odpočaté a plné energie na další týden. V dnešním článku bych vám chtěla ukázat pár nových kosmetických kousků, na které se sama velice těším, až je konečně pořádně otestuji. 
Řasenka proletěla blogovým světem a recenze jsou kladné, takže jsem si jednu také objednala. Celkově řasenky od Oriflame mám moc ráda a patří mezi mé favority. Nebyla snad žádná, která by mě zklamala! 
Kartáček má úplně klasický, což je skvělé pro ty z vás, které si nepotrpí na různé vychytávky a silikonové kartáčky :) 

Make-up jsem zkoušela ve vzorečku a docela mě zaujal. Má SPF 20, je hydratační a rozjasňující. Jsem moc zvědavá, jak si na pleti povede během dne a jak dlouho vydrží. 
Tento oční krém jsem používala na střední škole a pamatuji si, že jsem ho měla moc ráda. Nyní má 
nový obal (mnohem hezčí) a myslím, že má mít i nové vylepšené složení, ale tím si nejsem jistá. Zkoušela jsem ho zatím 4x a musím se přiznat, že jsem z něj zatím nadšená jako tenkrát. Textura je super a oční okolí je krásně hydratované. Každopádně uvidíme po delším testování :) 

Olej a pleťová maska jsou věci, které si kupuji opakovaně a mám je moc ráda :) 

A co vy a Oriflame? Objednávate nebo neobjednáváte? :) 

EM 

9 komentářů:

  1. Anonymní27/8/17

    Zajímavý článek! Mimochodem, máš moc pěkný pokoj :)
    Se značkou Oriflame nemám žádnou zkušenost, ale už dlouho na ni slyším chválu a plánuji ji vyzkoušet.

    www.elliemajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Určitě vyzkoušej, já se ráda k nějakým věcem pořád vracím dokola :)

      Vymazat
  2. Od Oriflame objednávám sice míň než od Avonu, každopádně jejich řasenky mám strašně ráda a tuhle chci už déle vyzkoušet. Jinak ten make-up mám a výdrž má poměrně dobrou:)

    https://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. S Oriflame nemám moc zkušeností, používám od nich snad jen "zázračný kelímek" :)

    http://elisminarova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten oční krém vyzkouším, jsem na ně totiž celkem závislá a bez ,,promazání" očního okolí ráno vypadá unaveně. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé produkty. Já už dlouho neměla žádný produkt od značky Oriflame, ale čím dál více mě láká ta řasenka :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Produkty vypadají moc pěkně 😉
    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Já s Oriflame moc velké zkušenosti nemám, ale zrovna teď mi dochází šeříková voňavka, která voní naprosto dokonale a klidně bych si ji objednala znovu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Oriflame mám ráda, dají se tam vybrat super produkty. V tvém článku mě zaujal ten oční krém. Přes zimu mám s pokožkou v oblasti očí problémy, tak se po něm podívám v katalogu :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014