5. září 2017

AUTUMN GLOW

5. září 2017
Začal podzim. Alespoň pro mě. 1.9.2017 jsem v práci "oslavila" dva roky. Je to šílené, jak ten čas utíká! A víte co? Jsem moc spokojená. A to je hlavní! :) Měsíc září miluji. Ani nevím proč, ale je to jeden z mých nejoblíbenějších měsíců. Většinou to byl pro mě měsíc změn v mém životě, proto ho mám tak ráda. Samozřejmě září miluji i z té módní stránky. Není teplo, ale ani zima. Prostě ideál pro módní kousky :) 
Nejroztomilejší ponožky vůbec! :D 

Ta peněženka je vážně skvělá. Vejde se do ní snad úplně všechno. Je krásně prostorná a pevná! 

Zase jsem jí objevila a opětovně se do ní zamilovala <3 Too Faced Melted :) 
Víte co si užívám? Jízdy autobusem. Nikdy nevyjdu z domu bez sluchátek. Je to pro mě takový relax, jak před prací, tak po práci :) 

A co vy? Jaký je váš nejoblíbenější měsíc? A máte rádi září? :) 

EM 

11 komentářů:

  1. Tiež veľmi rada cestujem autobusom so slúchadlami v ušiach :) Skvelý druh relaxu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky moc pěkné a strašně se mi líbí ty ponožky! Pro mě podzim taky začíná hned od začátku září, prostě už není takové teplo jako v létě, i když dneska bylo nádherně. Jinak tahle vůně od Yankee Candle mi moc voní, ale i další z podzimní kolekce. Musím už na ně vyrazit do obchodu :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Môj obľúbený mesiac bude pravdepodobne október, pretože jeseň je vtedy v plnom prúde. A u mňa je to presne tak isto. Jazdy autobusom so sluchádkami sú úplný relax!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Září sice moc ráda nemám, ale to mám spojené se začátkem školy, ale zato miluji říjen!:)
    Peněženka je nádherná, bez sluchátek taky nevyjdu z domu:D

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem jezdila autobusem, tak jsem bez sluchátek nedala ani ránu, Teď už jezdím všude autem, takže buď CD nebo rádio, bez hudby to zkrátka nejde :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám nejraději asi květen až půlku června. Není vedro, ale můžu už obléct letní kousky, ale také při chladnějším počasí kabátek.:) Jinak cesty autobusem mám také ráda. :) Bez sluchátek se neobejdu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Super článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Ta peněženka je nádherná! :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám ráda září, přesně jak píšeš, počasí akorát :) Jen letos je teda na mě až moc zima :D Peněženka je krásná a jízdy autobusem si taky užívám, ráda poslouchám hudbu nebo si čtu :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014