31. října 2017

31.st OCTOBER

31. října 2017
Teplý a krásný podzim, plný barevného listí, nás už asi nečeká. Dnes jsem si poprvé vzala zimní parku a i přesto mi byla zima! Káva mi v těchto propršených dnech opravdu pomáhá a vychutnávám si jí plnými doušky :) 
Tyto šaty, říkám jim "jeptiškovské" jsem sehnala v Reserved a jsou boží! Opravdu jsem si je oblíbila a hlavně teď na podzim k černým punčoškám vypadají skvěle.
Když už jsme u nákupů z Reserved, tak jsem tam sehnala i tuto pudrovou parku. Na fotce nevynikne ta barva, ale je to krásná jemná pudrová barva :) Takovou jsem sháněla opravdu dlouho! Už dva roky minimálně. V té klasické army barvě mám také, ale v té batvě se úplně moc necítím. Takže pokud sháníte parku, která má jinou barvu než zelenou, zkuste mrknout do Reserved :) Já jsem z ní nadšená! 
Jako poslední věc jsem si pořídila tyto jednoduché černé šaty, které se hodí naprosto ke všemu! Jsou z New Yorkeru a stály 350,- :) 
Co jste si za poslední dobu pořídili Vy na sebe hezkého?  :) 
EM 

9 komentářů:

  1. Ty "jeptiškovské" šaty jsou úplně úžasné:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Takéto fotkové články mám veľmi rada :) Šaty sú pekné, ako tak kukám, stávajú sa pomaly celkom trendom :) Starbucks som nemala už pomerne dlho

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem už vytáhla zimní kabáty, jsem docela zvědavá, co budu nosit, až přijde zima :D Moc se líbí ta pudrová parka, za mě je mnohem lepší jak ty klasické v army barvě :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké kousky :) už jsem také sáhla po kabátu, zima je krutá :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné kousky sis pořídila :) Já už vytáhla teplejší bundu a nosím huňaté šátky, aby mi nefičelo na krk :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ta parka je boží, začala jsem teď celkem hodně vyhledává právě pudrovou barvu, nechápu, že jsem si ji oblíbila až teď!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji všem za krásné komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ta parka je krásna. Mám tiež jednu ale takú kaki zelenú. A aj tie šaty sa mi páčia. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014