15. října 2017

NEW IN BEAUTY || AUGUST

15. října 2017
Vítám Vás u nedělního článku. Dnes bych Vám ráda ukázala, co nového z beauty sekce jsem si pořídila tento měsíc. 
Myslím, že nikomu z Vás neunikla akce v Rossmanu na dekorativní kosmetiku. Při slevě 50% jsem si nakoupila do zásoby korektory od Catrice, tužku na obočí také od Catrice a linky od Dermacolu. 
V DM stále čekám na akci na tento makeup od Bourjois, ale stále nic. Makeup a korektor jsem si tedy objednala z Notina, kde je cena skvělá! Tyto produkty jsou mé oblíbené a kupuji si je stále dokola. 
Healthy mix makeup ráda používám na každodenní běžné denní nošení do práce. Pleť nádherně rozzáří a působí zdravě. Výdrž je skvělá a hlavně má pleť pod tímto makeupem může dýchat a neucpává mi póry! Za mě opravdu jeden z nejlepších make-upů v drogerii :) 

Tento korektor mám ráda, když jsem hodně unavená a mé oční okolí potřebuje povzbudit více, jak jindy! Často ho míchám s korektorem od Catrice a efekt, krytí a výdrž je skvělá :) 
Stále hledám ty pravé linky. Tři roky jsem používala voděodolné linky od Catrice, ale bohužel už se asi nevyrábí...Nikde je nemůžu sehnat. Tak jsem zvědavá na tyto. Hodně mi vadí, že v drogérii nebývají testery stětečků. Většina linek je vždy pootvíraná a opravdu si nechci kupovat polovyschlé 
linky za 200,- :/ 
Tato tužka vypadá zajímavě, tak jsem zvědavá jak si povede. 
Tuto pleťovou vodu jsem si též kupovala na Notinu a zatím jsem s ní velice spokojená! Opravdu jsem nadšená a myslím, že to není mé poslední balení. 
Řasy Ardell jsem si objednala v tomto výhodném setu i s lepidlem také na Notinu za 350,-. Původně jsem je chtěla jen na focení, ale jsou tak nádherné a úžasné, že je budu nosit i normálně :) 
Co jste si pořídili Vy tento měsíc?
EM

3 komentáře:

  1. Já si toho pořídila tolik, že už ani nevím :D! Ale koupila jsem první dárky kosmetický... to si pamatuji.
    Korektor mám také, ale beige.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci sis pořídila:D
    jinak ten makeup je skvělý!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Nákup kosmetiky mě teď úplně nebere. Minulý měsíc jsme totiž jeli do Německa, a jak jsem tam viděla ten výběr a ty ceny, odjela jsem s plnou taškou věcí od Sleek, W7, Misslyn, Too faced...takže u nás už nakupuju jenom makeup, pudr, řasenku a linky a pro zbytek od teď budu jezdit za hranice :) Catrice korektor používám taky a už si to bez něj nedokážu představit :)
    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014