5. listopadu 2017

NOVEMBER IS HERE

5. listopadu 2017
Krásný nedělní listopadový večer. Tento podzim si snažím užívat plnými doušky. Káva, víno a dobré jídlo to je moje! Vždy si říkám, že si to za ten celotýdenní stres zasloužím :D A že toho stresu v posledních týdnech nebylo zrovna málo...
U nás ve městě je jedna kavárna, kterou miluji a moc ráda se tam vracím. Ať už s přáteli nebo s přítelem na romantické rande. Výborná káva a nádherný interiér. 
Ráda bych Vám vyfotila alespoň kousek interiéru, ale má stydlivost je větší :D Zajímalo by mě, zda to máte taky někdo tak :) 

S kamarádkou jsme byly v kině na Jig Saw. Jakožto milovnice hororů jsme tam nemohly chybět, ale že by to bylo něco převratného? To určitě ne :)
Kdy jindy si vychutnat s kamarádkou víno než v sychravých podzimních dnech? :) 
Přes týden se snažím jist docela zdravě, ale hold jsem chtěla udělat příteli radost a tak jsme ho vytáhla na nejlepší burger ve městě, který zbožňuje! Samozřejmě jsem také neodolala :) 
A jaké jsou vaše podzimní dny? :) 

EM 


5 komentářů:

  1. Krásne fotky, aj popisky k nim ma tak príjemne naladili do jesene aj napriek tomu, že veľmi toto ročné obdobie nemusím (už roky sa to snažím zmeniť, ale pre mňa je stále jeseň akási depresívna a obdivujem a závidím ľuďom, ktorý si ju užívajú)
    Inak s tou hanblivosťou to mám rovnako - nemám moc rada keď príliš vyčnievam a všetci na mňa pozerajú aj keď si myslím, že toto všetko je len v hlave a treba si uvedomiť, že ľudia majú oči na to, aby sa pozerali - bodaj by som si to už aj ja vsugerovala do hlavy a neriešila také veci.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky :) na podzim jsem se už docela těšila :)

    OdpovědětVymazat
  3. S tou stydlivostí to mám úplně stejně:D
    Krásné fotky:)
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky. Hneď mám chuť ísť niekam na čaj. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Stydlivá jsem taky, takže v tom nejsi sama :D Já nemám ráda na podzimu to smutné a deštivé počasí, ale teplý podzim miluju :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014