21. ledna 2018

WEEK IN JANUARY

21. ledna 2018
Zima už k nám dorazila. Nejsem z toho zrovna dvakrát nadšená, ale než se nadějeme, bude tu jaro :) Čekání na jaro si zkracuji brouzdáním po on-line eshopech, kde už se jarní kolekce občas vyskytují. 
Mimochodem balzám od české značky ONEST je teď asi můj nejoblíbenější, krásně rty hydratuje a lehce zbarví rty do růžova. 
Nové lednové nehty. Tato krásná světlá lila barva skvěle vystihuje leden :) 

S přítelem jsme měli rande a zašli jsme si na výbornou večeři. Ačkoli to nevypadá úplně nejlépe, bylo to vynikající. Kuřecí prso s parmazánem a dýňové rizoto. Mňam! 
Zkouším novou houbičku na makeup od Real Techniques a zatím jsem spokojená. Zajímalo by mě, zda byste chtěli srovnání originálního Beauty Blenderu a této Real techniques houbičky :) 

Včera měla kamarádka narozeniny a skvěle jsme si ti užily! Párty až do rána a celá neděle prospaná :D Ale co, jednou za čas je to super :) 
Tak a já jdu koukat na poslední díl Harryho Pottera, kterého dávají v televizi. 

EM 

5 komentářů:

  1. Mě by srovnání houbiček moc zajímalo. Používám už pár let beauty blender a po real techniques pokukuju už dlouho... Takže sem pro článek :-)
    https://thevelife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzám vypadá nádherně:). A ty nehty...prostě boží:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Já houbičky nepoužívám, ale rozhodně by mě zajímalo, když je to takový hit, jaké jsou teda lepší a se kterými se lépe pracuje :) třeba je někdy taky začnu používat :) a nehty máš krásné :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten balzám je vážně boží! a srovnání houbiček by mě zajímalo, i když jsem tu od RT zkoušela, tak tu beauty blender ne a tak by mě zajímalo jak to vidí někdo, kdo má obě :)

    Simply Living

    OdpovědětVymazat
  5. Ten balzám vyzerá luxusne a super :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014