25. února 2018

SEPHORA HAUL

25. února 2018
Krásné mrazivé odpoledne! Venku je sice krásně svítí sluníčko, ale je to past! :D Pojďme se alespoň zahřát barevným haulem ze Sephory. 
Ze Sephory jsem objednávala před Valentýnem, protože měli po dlouhé době slevový kód a to jsem musela využít! Spousta věcí z dekorativní kosmetiky mi došla a v drogérii se mi upřímně nic moc nezamlouvalo. Pokud ano, zjistila jsem, že produkty jsou pootvírané a vyschlé. A za to já opravdu nehodlám platit! 
Ve výsledku mě to se slevou vyšlo levněji než nějaká drogérie :D Samozřejmě nemluvím o značkách jako Essence, které já nekupuji. V drogérii preferuji značky jako Loreal a Bourjois :) 

Pudr už jsem potřebovala, protože mi došel můj oblíbený od NYX a tento mám velice ráda. 
Tužka na obočí je má stálice a nehodlám měnit. Sice stále hledám levnější variantu, protože spotřeba tužek je poměrně velká, ale zatím se mi to nedaří. A v drogerii například tužky od Maybelline byly všechny načlé! 
Oblíbené linky od Catrice se přestaly vyrábět a mě nezbylo nic jiného než se podívat po jiných. Vybrala jsem si opět ze Sephora kolekce a zatím jsem spokojená :) 
Dále jsem přihodila červenou matnou tekutou rtěnku na Valentýna, která se bude hodit hlavně na příští Vánoce :) 

Nové balzámy na ruce vypadají roztomile a já neodolala tomuto s vůní mandlí. 
A jako poslední věc jsou pleťové masky. Chtěla jsem původně jednu, ale co bych pro poštovné zdarma neudělala :D Přihodila jsem tedy i druhou. Tyto masky mám velice ráda a určitě vyzkouším další :) 

Co jste si v poslední době pořídily vy? Líbí se mi, jak je to všechno hezky barevné a dělá mi to radost! :) 

EM 


5 komentářů:

  1. Tyhle masky už chci dlouho vyzkoušet, zatím jsem od Sephory zkoušela jenom plátýnkové:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle maska je teď k narozeninám, takže se tam pro ni konečně musím zastavit! A mohla bych rovnou zkusit i tužku na obočí, protože jsem si kupovala od Benefitu, která je za osm stovek a docela bych brala něco levnějšího :D
    Sim in the Bubblegum

    Sim in the Bubblegum
    Píšu, tedy jsem

    OdpovědětVymazat
  3. Teraz budem ako neandrtálec ale v sephore som nikdy nebola. U nás na Slovensku nie je a minuly rok keď som bola v Prahe som ju nejak nestihla. Ale dúfam že sa tam čoskoro pozriem a brúsim si zúbky práve na matné tekuté ruže a ich masky na tvár.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Pohled na barvičky pěkně hřeje. :)
    Ze Sephory jsem snad ještě nikdy nic neměla, ale určitě to hodlám někdy napravit. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné barvičky, mám ráda barevné věci :) Masky od Sephory jsou super, taky jsem nějaké zkoušela :) ale jinak si tolik na dražší kosmetiku nepotrpím :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014