18. února 2018

THE LAST FEW DAYS

18. února 2018
Krásný nedělní podvečer. Zatímco jsem byla offline, tak se událo spousta věcí. Minulý týden jsem pár dní pracovala z domova a byla na antibiotikách. Zamilovala se do jednoho domu, který se prodával. Jak rychle jsem se zamilovala, tak rychle se dům za rezervoval. Už jsem se smířila s tím, že si nás vlastní vysněný dům musíme postavit. Jen se mi líbila ta myšlenka, víte? Koupit a nastěhovat. Zase si říkám, že s přítelem jednou na to budeme hezky vzpomínat. Na ty zdlouhavé procesy stavby :D 
Valentýn jsme samozřejmě nepropásli! Nesměla chybět tekutá rtěnka ze Sephory, která má překrásný odstín :) 

Od přítele na mě čekaly v práci tyto krásné růže, které už si tam momentálně suším :D Bylo to úžasné překvapení, které mi zvedlo náladu na celý den :) 
Tento vosk je naprosto skvělý a krásně provoní velkou místnost. Opravdu doporučuji! 
Na kávě a výborném burgeru s kamarádkou a k tomu domácí hranolky. Bylo to vynikající! 
Jaký je váš únor? Já už se šíleně těším na jaro! 
Mějte se krásně.

EM 

2 komentáře:

  1. Ten vosk mám taky a voní vážně úžasně! Ty růže jsou nádherné:).

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Ty růže určitě musely potěšit a vosk mám taky, mám hrozně ráda tyhle vůně :)♥
    My golden mind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014