4. března 2018

YANKEE CANDLE, BALEA MASK & DERMACOL

4. března 2018
Poslední týden mrazů za námi a konečně se můžeme těšit na jaro :) Náladu mi zpříjemňují vosky od Yankee Candle a tyto limitované vůně jsou naprosto TOP! :) 
Tyto masky prolétly celým Instagramem a když jsem je v drogérii uviděla, nemohla jsem se rozhodnout, která z nich je roztomilejší. A vidíte, že mám obě :D Jedna maska stojí 49,- 
Zkoušela jsem už tygří masku a byla příjemná. Hodně mi připomínají plátýnkové masky od Garnier :) Pleť je hezky hydratovaná a na dotek příjemná. 

Tyto Dermacol tekuté rtěnky jsem si opravdu oblíbila! Mám odstín číslo 15 a nově i odstín č. 20 :) 
Tyto rtěnky a hlavně tyto dva odstíny můžu určitě doporučit. 
Na tohle bych malém zapomněla. Je to srdce na fotky s kolíčkama do tvaru malých srdíček! Je to nádherné a jen za 90,- z Pepco. Bohužel nevím, jestli to bude ještě k dostání, kupovali jsme to před valentýnem :) 

Zkoušeli jste nové rtěnky od Dermacolu? :) Budu ráda, když mi doporučíte další odstíny, které vyzkoušet :) 

EM 



3 komentáře:

  1. Masky vypadají skvěle a vůbec jsem si nevšimla, že proletěly instagramem :D, jsou ale zajímavé a máš krásný fotky :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty rtěnky bych určitě chtěla vyzkoušet, vypadají úžasně:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Ty nové jsem nezkoušela, stále jsem ještě u 16H a kupuji si nové odstíny. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014