17. května 2018

MANUFAKTURA, BIODERMA & GARNIER

17. května 2018
Krásný čtvrtek všem! Za námi je teprve polovina května, ale já už jsem nějaké kosmetické nákupy samozřejmě stihla. Tak pojďme na to :) 
Má snad někdo krásnější balení než produkty od Manufaktury? 
Hlavně řada se sedmikráskou je nádherná a krásně voní. Olej na odličování a pleťovou vodu jsem pořizovala mamce k svátku a já sama jsem také neodolala zklidňující pleťové vodě!

Naprosto jsem si zamilovala pleťový krém od Biodermy Hydrabio Perfecteur SPF 30, když jsem zjistila, že už mi krém dochází, musela jsme si objednat další balení. 
Ze stejné řady jsem si pořídila i hydratační Tonikum a termální vodu, které je má nejoblíbenější a pleť nádherně osvěží, zklidní a hydratuje. Také už jí mám podruhé :) 
V DM mě zaujala tato nová černá plátýnková maska od Garnier. Zatím jsem jí nezkoušela. Máte s touto maskou už někdo zkušenosti? :) 

A jaké produkty na pleť jste si koupily v květnu vy? :) 

EM 

8 komentářů:

  1. Moc krásné fotky! Také jsem neodolala a pořídila si odličovací olej od Manufaktury společně s intimním mýdlem ze stejné řady:) Ty obaly jsou opravdu úžasné!

    Sim in the Bubblegum
    Píšu, tedy jsem

    OdpovědětVymazat
  2. Ty balení od Manufaktury jsou vážně úžasné:D. Fotky se ti jako vždy moc povedly:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Akurát teraz mám doma miniatúrku pleťovej vody z tejto rady od Manufaktury a je naozaj super, som zvedavá, ako mojej pleti sadne po dlhšom používaní :) Bioderma je úžasná značka, bola som s ňou veľmi spokojná

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  4. Manufakturu miluju. :-) A ta sedmikrásková řada je fakt bomba. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásne!
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Manafakturu mám moc ráda. Naposledy jsem si kupovala mandarinkový krém na ruce. Sedmikrásku jsem neviděla, takže se zas musím zastavit, očuchat a něco nového vybrat :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou super produkty! Manufakturu mám taky ráda a na tu Garnier masku mrknu :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Masku jsem nezkoušela, čeká mě na vyzkoušení teprve moje první taková ta modrá od Garnieru.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014